Raporty TIM S.A.
Raporty TIM S.A.
Raport zintegrowany Grupy Kapitałowej TIM S.A. za rok: 2020, 2021, 2022
ZobaczRaport zintegrowany Grupy Kapitałowej TIM S.A. za rok: 2020, 2021, 2022
ZobaczKey Visual of banking Fin-Tech, strong and dynamic in the factoring future
Take a lookNieszablonowy, nowoczesny, lekki i gustowny rebranding dla myślącej nieszablonowo kancelarii.
ZobaczIdentyfikacja dla międzynarodowego projektu uniwersyteckiego
ZobaczRebranding identyfikacji wizualnej PWN
ZobaczRebranding studia portującego gry komputerowe
ZobaczRaport online, strona internetowa i animacja
ZobaczLogotypy powstałe w studio od 2021 roku
ZobaczIdentyfikacja nowego programu energii odnawialnej dla kolei
ZobaczWedlowskie materiały POS
ZobaczRebranding mat do gier bitewnych, karcianych oraz RPG
ZobaczGlobalna zmiana wizerunku firmy consultingowej
ZobaczLogotypy powstałe w studio w latach 2014–2020
ZobaczChcesz sprawdzić jak w tym roku wygląda raport niefinansowy?
ZobaczCorporate design zgodny z odświeżonym manualem marki dostarczonym prosto z Holandii.
ZobaczStworzyliśmy majestatyczny, a przy tym niezwykle syntetyczny i nowoczesny wizerunek browaru rzemieślniczego.
ZobaczHistoryczna zmiana logo i strony www wydziału
ZobaczRebranding płytek ceramicznych Ceramstic. Układaj, obracaj, baw się.
ZobaczRebranding dla szkoły tłumaczy
ZobaczPiwo rzemieślnicze w kulturze bakterii Geek!
ZobaczAlbum – hołd dla niezwykłego człowieka, który ukształtował kilka pokoleń artystów.
ZobaczNowoczesny, minimalistyczny a wieloznaczny symbol marki. Budowa graficznego wizerunku w oparciu o zabawę uniwersalną formą koła.
ZobaczCentrum Kompetencji Cyfrowych UW - nowa jednostka na UW, nowa identyfikacja.
ZobaczTechnicznie, kanciasto, na ostro...
ZobaczRaport niefinansowy Grupy Polsat 2018 r.
ZobaczRaporty niefinansowe "Zrównoważony rozwój"
ZobaczBezpieczni z PLAY. Innowacyjna aplikacja ubezpieczeniowa dla klientów firmy.
ZobaczZobacz to czego nie widać od razu – najpierw, potem reszta. To fajna zajawka.
ZobaczZakręcona modernizacja wizerunku firmy gastronomicznej. Od logo przez identyfikację, po hasło firmowe i kontent www.
ZobaczProjekt nowej strony internetowej dla prekursora i lidera wellbeingu firmowego w Polsce
ZobaczBiodegradowalne naczynia jednorazowe marki Biotrem ubraliśmy w nowoczesną formę znaku, bazującą na połączeniu symbolu kłosa z literą B.
ZobaczALTO po włosku znaczy wysoki, wykreowane przez nas logo uosabia prostotę komunikacji firmy, a poprzez skosy - rosnącą wartość na wykresie.
ZobaczProjekty raportów dla Tauron Polska Energia. Wersja on line, drukowana, animacja.
ZobaczZielono nam, czyli ekologiczna animacja na Święto Drzewa dla Klubu Gaja
ZobaczHumanistyka a narzędzia cyfrowe. Dwa bieguny, trudna fuzja, ciekawa realizacja. System identyfikacji wizualnej dla Laboratorium Cyfrowego Humanistyki UW.
ZobaczMore to więcej przestrzeni, to przestrzeń dla możliwości. Agencja Public Relations powierzyła nam całkowitą zmianę swojego wizerunku.
ZobaczStrona informacyjna dla nowego kierunku studiów na UW
ZobaczKompletna zmiana wizerunku. Wydział Historyczny w nowoczesnej odsłonie.
ZobaczNowa marka polskich win
ZobaczStrona wizerunkowa dla kompozytora tworzącego muzykę filmową i do gier komputerowych
ZobaczIdentyfikacja dla firmy Public Relations Szapiro&Schwann
ZobaczBranding dla platformy ubezpieczeniowej. Ciężki orzech, wyszliśmy z tarczą!
ZobaczNiezwykła osobowość. Strona internetowa Marii Janion.
ZobaczRebranding marki oferującej abonamenty sportowe, rekreacyjne i prozdrowotne
ZobaczMentalna kontynuacja logo. Prosto, oszczędnie i elegancko. Uzyskaliśmy wizerunek nowoczesnej kancelarii zorientowanej na człowieka.
ZobaczIdentyfikacja i platforma umożliwiająca naukowcom publikowanie dzieł z rozmaitych gałęzi nauk humanistycznych.
ZobaczTylko u nas! Rebranding, nowa seria etykiet, folder informacyjny, strona internetowa wizerunkowa i e-sklep dla wody Alkalicznej PH 9,2.
ZobaczProjekt aplikacji startupowej my.time. Podsuwa pomysły spędzania wolnego czasu z kręgu kultury i aktywności fizycznej.
ZobaczCałościowy rebranding wizerunku innowacyjnej platformy nauczania dla szkoły językowej.
ZobaczIdentyfikacja dla firmy działającej w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz CSR.
Zobacz