mastering brands

Wydawnictwo Naukowe PWN

Przeszłość i przyszłość

Przyszedł czas na odświeżenie identyfikacji wizualnej PWN!

W 2022 roku spółki wydawnicze PWN: Wydawnictwo Naukowe PWN, Wydawnictwo Szkolne PWN (PWN Języki obce) oraz PZWL Wydawnictwo Lekarskie połączyły się i stały częścią Wydawnictwa Naukowego PWN.

W ślad za tymi zmianami idzie konsekwentne budowanie spójnego wizerunku marki PWN oraz jej subbrandów.

Nowe wydanie PZWL

Znak PZWL wymagał mocnego liftingu, by dopasować go do logo PWN i zapewnić mu czytelność na nośnikach cyfrowych.

Uprościliśmy maksymalnie formę węża, równocześnie zwiększając światła pomiędzy elementami zapewniając mu lepszą skalowalność. Tło zostało ujednolicone z aplą PWN zarówno pod względem kolorystyki jak i proporcji.

Kluczem jest komunikacja

Komunikacja skonsolidowanej grupy PWN wymagała zdecydowanie wyznaczenia spójnego, nowoczesnego kierunku. Głównym przekazem było wzmocnienie wizerunku firmy nowatorskiej, stawiającej na nowoczesne rozwiązania digitalowe.

Wypracowaliśmy wzory do tworzenia licznych submarek, wzory dla postów, banerów, stron internetowych, mailingu, prezentacji, zasady tworzenia okładek książek, słowem – całej komunikacji wizualnej dla grupy PWN.

Cyfrowo i interaktywnie

Wszystkie utworzone materiały i zasady zostały zebrane i opisane w dedykowanych Brandbookach i Księgach Znaku.

Wypracowane zasady i wzory będą sukcesywnie wdrażane dla kolejnych submarek – od sposobu konstruowania logo po strony wizerunkowe.

Sądząc po okładce...

Współpraca z wydawnictwem rozwija się o projektowanie okładek. To nasze dizajnerskie oczko w głowie.

Pierwsza publikacja jest już na półkach księgarni, kolejne już wkrótce będziemy mogli z dumą zaprezentować.

2022-2023 r.