mastering brands

Składaj, rozkładaj, rozwijaj

Nowe logo międzynarodowego producenta i dostawcy mat oraz akcesoriów do gier bitewnych, planszowych, karcianych oraz RPG, brutalnie przeciwstawia się całej konkurencji. Nie próbuje nawet minimalnie pozycjonować się obok innych marek z matami do gier. Twardo wyznacza własny, oryginalny kierunek pod kątem 18,2 st.

Konstrukcja znaku jest równocześnie futurystyczna, jak i mocno pierwotna, sięgająca do pisma klinowego lub wręcz staje się przekazem pozaziemskich cywilizacji. A może logo Playmaty to zaszyfrowane hasło do podróży w inne światy?

Macie strategię na macie?

Dobra strategia jest kluczem do wygranej. Przystępując do rebrandingu, postawiliśmy na profesjonalną analizę sporządzoną przez strateżkę marki. Wytyczyła ona jasny kierunek i przekaz, które Playmaty będą realizować w swojej komunikacji.

2021 r.