mastering brands

Przychodnia NZOZ Kolejarz

Przychodnia NZOZ Kolejarz

Krzyż czy wąż

Krzyż św. Andrzeja czy wąż Eskulapa, nieodłącznie kojarzą się z branżą medyczną. Czy to oznacza, że tak mocno eksploatowane motywy lepiej omijać tworząc identyfikację przychodni? Oczywiście można, ale… można wziąć byka za rogi i stworzyć logo, które będzie nową jakością zachowując intuicyjną rozpoznawalność branży. A jakże.

Nowy znak jest wizualną reprezentacją wartości, jaką kieruje się NZOZ Kolejarz. Krzyż symbolizuje opiekę i dbałość o zdrowie, a dwie postacie w nim zamknięte – oznaczają dialog pomiędzy lekarzem a pacjentem, stawiając na pierwszym miejscu pacjenta z jego potrzebami.

Rodzina i tradycja

Przychodnia jak każda firma potrzebuje mieć swoją identyfikację. Przychodnia rodzinna skupia całe pokolenia pacjentów, dając im poczucie przynależności do placówki godnej zaufania z doświadczeniem i tradycjami. Dlatego znak jest prosty, ponadczasowy i czytelny w każdej skali.

Kolorystyka została dopasowana do branży i może być równocześnie uspokajająco chłodna, jak i w odpowiednim natężeniu nowoczesna i energetyzująca.

2023 r.