PWN - okładki książek
PWN - okładki książek
Projektujemy okładki do książek PWN
ZobaczProjektujemy okładki do książek PWN
ZobaczRebranding rajskiego hotelu na Mazurach, czyli Hotel Mazurski Raj w nowej odsłonie!
ZobaczBranding i strona internetowa dla Repozytorium Otwartych Publikacji Naukowych OPEN
ZobaczCorporate design zgodny z odświeżonym manualem marki dostarczonym prosto z Holandii.
ZobaczIdentyfikacja marki zajmującej się obozami kondycyjnymi, Hyrox, OCR, biegami przełajowymi.
ZobaczKey Visual fin-techu bankowego, czyli mocno i dynamicznie w faktoring przyszłości
ZobaczRaport zintegrowany Grupy Kapitałowej TIM S.A. za rok: 2020, 2021, 2022
ZobaczNieszablonowy, nowoczesny, lekki i gustowny rebranding dla myślącej nieszablonowo kancelarii.
ZobaczIdentyfikacja dla międzynarodowego projektu uniwersyteckiego
ZobaczRebranding identyfikacji wizualnej PWN
ZobaczRebranding studia portującego gry komputerowe
ZobaczNZOZ Kolejarz - branding przychodni z rodzinnymi tradycjami
ZobaczRaport online, strona internetowa i animacja
ZobaczLogotypy powstałe w studio od 2021 roku
ZobaczIdentyfikacja nowego programu energii odnawialnej dla kolei
ZobaczWedlowskie materiały POS
ZobaczRebranding mat do gier bitewnych, karcianych oraz RPG
ZobaczGlobalna zmiana wizerunku firmy consultingowej
ZobaczLogotypy powstałe w studio w latach 2014–2020
ZobaczChcesz sprawdzić jak w tym roku wygląda raport niefinansowy?
ZobaczStworzyliśmy majestatyczny, a przy tym niezwykle syntetyczny i nowoczesny wizerunek browaru rzemieślniczego.
ZobaczHistoryczna zmiana logo i strony www wydziału
ZobaczRebranding płytek ceramicznych Ceramstic. Układaj, obracaj, baw się.
ZobaczAlbum – hołd dla niezwykłego człowieka, który ukształtował kilka pokoleń artystów.
ZobaczNowoczesny, minimalistyczny a wieloznaczny symbol marki. Budowa graficznego wizerunku w oparciu o zabawę uniwersalną formą koła.
ZobaczCentrum Kompetencji Cyfrowych UW - nowa jednostka na UW, nowa identyfikacja.
ZobaczTechnicznie, kanciasto, na ostro...
ZobaczRaport niefinansowy Grupy Polsat 2018 r.
ZobaczRaporty niefinansowe "Zrównoważony rozwój"
ZobaczZobacz to czego nie widać od razu – najpierw, potem reszta. To fajna zajawka.
ZobaczZakręcona modernizacja wizerunku firmy gastronomicznej. Od logo przez identyfikację, po hasło firmowe i kontent www.
ZobaczBiodegradowalne naczynia jednorazowe marki Biotrem ubraliśmy w nowoczesną formę znaku, bazującą na połączeniu symbolu kłosa z literą B.
ZobaczProjekty raportów dla Tauron Polska Energia. Wersja on line, drukowana, animacja.
ZobaczZielono nam, czyli ekologiczna animacja na Święto Drzewa dla Klubu Gaja
ZobaczKompletna zmiana wizerunku. Wydział Historyczny w nowoczesnej odsłonie.
ZobaczNowa marka polskich win
ZobaczIdentyfikacja dla firmy Public Relations Szapiro&Schwann
ZobaczNiezwykła osobowość. Strona internetowa Marii Janion.
ZobaczIdentyfikacja i platforma umożliwiająca naukowcom publikowanie dzieł z rozmaitych gałęzi nauk humanistycznych.
ZobaczTylko u nas! Rebranding, nowa seria etykiet, folder informacyjny, strona internetowa wizerunkowa i e-sklep dla wody Alkalicznej PH 9,2.
ZobaczNowa identyfikacja dla Kongresu wolności w cyfrowym świecie, edycja 2013 r.
ZobaczZielone pomysły na Polskę – publikacja wydana na 10-lecie Polski w Unii Europejskiej
Zobacz