LOGO Collection
LOGO Collection
Logotypy powstałe w studio w latach 2014-2019
ZobaczLogotypy powstałe w studio w latach 2014-2019
ZobaczNowa marka polskich win
ZobaczNowa identyfikacja dla Kongresu wolności w cyfrowym świecie, edycja 2013 r.
ZobaczIdentyfikacja dla firmy Public Relations Szapiro&Schwann
ZobaczCentrum Kompetencji Cyfrowych UW - nowa jednostka na UW, nowa identyfikacja.
ZobaczRebranding płytek ceramicznych Ceramstic. Układaj, obracaj, baw się.
ZobaczBranding dla platformy ubezpieczeniowej. Ciężki orzech, wyszliśmy z tarczą!
ZobaczKompletna zmiana wizerunku. Wydział Historyczny w nowoczesnej odsłonie.
ZobaczALTO po włosku znaczy wysoki, wykreowane przez nas logo uosabia prostotę komunikacji firmy, a poprzez skosy - rosnącą wartość na wykresie.
ZobaczNowoczesny, minimalistyczny a wieloznaczny symbol marki. Budowa graficznego wizerunku w oparciu o zabawę uniwersalną formą koła.
ZobaczZakręcona modernizacja wizerunku firmy gastronomicznej. Od logo przez identyfikację, po hasło firmowe i kontent www.
ZobaczTylko u nas! Rebranding, nowa seria etykiet, folder informacyjny, strona internetowa wizerunkowa i e-sklep dla wody Alkalicznej PH 9,2.
ZobaczGotowanie to ja. Zaczepny logotyp - i nie tylko - dla kucharza profesjonalisty i pasjonata.
ZobaczHumanistyka a narzędzia cyfrowe. Dwa bieguny, trudna fuzja, ciekawa realizacja. System identyfikacji wizualnej dla Laboratorium Cyfrowego Humanistyki UW.
ZobaczPo naszej myśli. Miętowa koncepcja identyfikacji platformy promującej ekologiczne projekty.
ZobaczRebranding marki oferującej abonamenty sportowe, rekreacyjne i prozdrowotne
ZobaczProjekt aplikacji startupowej my.time. Podsuwa pomysły spędzania wolnego czasu z kręgu kultury i aktywności fizycznej.
ZobaczIdentyfikacja i platforma umożliwiająca naukowcom publikowanie dzieł z rozmaitych gałęzi nauk humanistycznych.
ZobaczCałościowy rebranding wizerunku innowacyjnej platformy nauczania dla szkoły językowej.
ZobaczIdentyfikacja dla firmy działającej w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz CSR.
ZobaczMore to więcej przestrzeni, to przestrzeń dla możliwości. Agencja Public Relations powierzyła nam całkowitą zmianę swojego wizerunku.
ZobaczBiodegradowalne naczynia jednorazowe marki Biotrem ubraliśmy w nowoczesną formę znaku, bazującą na połączeniu symbolu kłosa z literą B.
ZobaczStworzyliśmy majestatyczny, a przy tym niezwykle syntetyczny i nowoczesny wizerunek browaru rzemieślniczego.
Zobacz