Alto Advisory
Alto Advisory
ALTO po włosku znaczy wysoki, wykreowane przez nas logo uosabia prostotę komunikacji firmy, a poprzez skosy - rosnącą wartość na wykresie.
ZobaczALTO po włosku znaczy wysoki, wykreowane przez nas logo uosabia prostotę komunikacji firmy, a poprzez skosy - rosnącą wartość na wykresie.
ZobaczNowoczesny, minimalistyczny a wieloznaczny symbol marki. Budowa graficznego wizerunku w oparciu o zabawę uniwersalną formą koła.
ZobaczZakręcona modernizacja wizerunku firmy gastronomicznej. Od logo przez identyfikację, po hasło firmowe i kontent www.
ZobaczTylko u nas! Rebranding, nowa seria etykiet, folder informacyjny, strona internetowa wizerunkowa i e-sklep dla wody Alkalicznej PH 9,2.
ZobaczGotowanie to ja. Zaczepny logotyp - i nie tylko - dla kucharza profesjonalisty i pasjonata.
ZobaczHumanistyka a narzędzia cyfrowe. Dwa bieguny, trudna fuzja, ciekawa realizacja. System identyfikacji wizualnej dla Laboratorium Cyfrowego Humanistyki UW.
ZobaczPo naszej myśli. Miętowa koncepcja identyfikacji platformy promującej ekologiczne projekty.
Zobaczrebranding marki oferującej abonamenty sportowe, rekreacyjne i prozdrowotne
ZobaczProjekt aplikacji startupowej my.time. Podsuwa pomysły spędzania wolnego czasu z kręgu kultury i aktywności fizycznej.
ZobaczCałościowy rebranding wizerunku innowacyjnej platformy nauczania dla szkoły językowej.
ZobaczIdentyfikacja dla firmy działającej w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz CSR.
ZobaczMore to więcej przestrzeni, to przestrzeń dla możliwości. Agencja Public Relations powierzyła nam całkowitą zmianę swojego wizerunku.
ZobaczBiodegradowalne naczynia jednorazowe marki Biotrem ubraliśmy w nowoczesną formę znaku, bazującą na połączeniu symbolu kłosa z literą B.
ZobaczStworzyliśmy majestatyczny, a przy tym niezwykle syntetyczny i nowoczesny wizerunek browaru rzemieślniczego.
Zobacz