Faktoria
Faktoria
Key Visual of banking Fin-Tech, strong and dynamic in the factoring future
Take a lookKey Visual of banking Fin-Tech, strong and dynamic in the factoring future
Take a lookNieszablonowy, nowoczesny, lekki i gustowny rebranding dla myślącej nieszablonowo kancelarii.
ZobaczRebranding identyfikacji wizualnej PWN
ZobaczRebranding studia portującego gry komputerowe
ZobaczRaport online, strona internetowa i animacja
ZobaczIdentyfikacja nowego programu energii odnawialnej dla kolei
ZobaczProjekt nowej strony internetowej dla prekursora i lidera wellbeingu firmowego w Polsce
ZobaczGlobalna zmiana wizerunku firmy consultingowej
ZobaczTechnicznie, kanciasto, na ostro...
ZobaczHistoryczna zmiana logo i strony www wydziału
ZobaczRebranding dla szkoły tłumaczy
ZobaczChcesz sprawdzić jak w tym roku wygląda raport niefinansowy?
ZobaczNowa identyfikacja dla Kongresu wolności w cyfrowym świecie, edycja 2013 r.
ZobaczIdentyfikacja dla firmy Public Relations Szapiro&Schwann
ZobaczCentrum Kompetencji Cyfrowych UW - nowa jednostka na UW, nowa identyfikacja.
ZobaczRaport niefinansowy Grupy Polsat 2018 r.
ZobaczRebranding płytek ceramicznych Ceramstic. Układaj, obracaj, baw się.
ZobaczBranding dla platformy ubezpieczeniowej. Ciężki orzech, wyszliśmy z tarczą!
ZobaczStrona wizerunkowa dla kompozytora tworzącego muzykę filmową i do gier komputerowych
ZobaczNiezwykła osobowość. Strona internetowa Marii Janion.
ZobaczBezpieczni z PLAY. Innowacyjna aplikacja ubezpieczeniowa dla klientów firmy.
ZobaczKompletna zmiana wizerunku. Wydział Historyczny w nowoczesnej odsłonie.
ZobaczALTO po włosku znaczy wysoki, wykreowane przez nas logo uosabia prostotę komunikacji firmy, a poprzez skosy - rosnącą wartość na wykresie.
ZobaczNowoczesny, minimalistyczny a wieloznaczny symbol marki. Budowa graficznego wizerunku w oparciu o zabawę uniwersalną formą koła.
ZobaczMentalna kontynuacja logo. Prosto, oszczędnie i elegancko. Uzyskaliśmy wizerunek nowoczesnej kancelarii zorientowanej na człowieka.
ZobaczZakręcona modernizacja wizerunku firmy gastronomicznej. Od logo przez identyfikację, po hasło firmowe i kontent www.
ZobaczTylko u nas! Rebranding, nowa seria etykiet, folder informacyjny, strona internetowa wizerunkowa i e-sklep dla wody Alkalicznej PH 9,2.
ZobaczStrona informacyjna dla nowego kierunku studiów na UW
ZobaczGotowanie to ja. Zaczepny logotyp - i nie tylko - dla kucharza profesjonalisty i pasjonata.
ZobaczHumanistyka a narzędzia cyfrowe. Dwa bieguny, trudna fuzja, ciekawa realizacja. System identyfikacji wizualnej dla Laboratorium Cyfrowego Humanistyki UW.
ZobaczPo naszej myśli. Miętowa koncepcja identyfikacji platformy promującej ekologiczne projekty.
ZobaczRebranding marki oferującej abonamenty sportowe, rekreacyjne i prozdrowotne
ZobaczProjekt aplikacji startupowej my.time. Podsuwa pomysły spędzania wolnego czasu z kręgu kultury i aktywności fizycznej.
ZobaczIdentyfikacja i platforma umożliwiająca naukowcom publikowanie dzieł z rozmaitych gałęzi nauk humanistycznych.
ZobaczProjekty raportów dla Tauron Polska Energia. Wersja on line, drukowana, animacja.
ZobaczCałościowy rebranding wizerunku innowacyjnej platformy nauczania dla szkoły językowej.
ZobaczIdentyfikacja dla firmy działającej w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz CSR.
ZobaczMore to więcej przestrzeni, to przestrzeń dla możliwości. Agencja Public Relations powierzyła nam całkowitą zmianę swojego wizerunku.
ZobaczBiodegradowalne naczynia jednorazowe marki Biotrem ubraliśmy w nowoczesną formę znaku, bazującą na połączeniu symbolu kłosa z literą B.
ZobaczStworzyliśmy majestatyczny, a przy tym niezwykle syntetyczny i nowoczesny wizerunek browaru rzemieślniczego.
Zobacz