JAVA woda alkaliczna
WODA ALKALICZNA
Uważamy ten projekt za bardzo ważny i jeden z piękniejszych w naszej karierze. Jesteśmy wdzięczni za ogromny kredyt zaufania jaki otrzymaliśmy od firmy JAVA.
Powierzono nam rebranding marki. Miało być innowacyjnie, eksluzywnie, spektakularnie.
Tak zrobiliśmy.
TO NIE SEN, TO JAWA
Zaprojektowaliśmy nowe logo, serię etykiet, folder informacyjny, stronę internetową wizerunkową i e-sklep…
Kiedy wszystko było gotowe coś się stało, coś niewyjaśnionego: w pełni zrealizowany (i opłacony) projekt pozostał niewdrożony. Co było o tyle dziwne, że bardzo spodobał się Zleceniodawcy.
„Klienci są przywiązani do naszego starego wizerunku”, tyle wiemy. Pozostaje ogromny szacunek dla właściciela i trochę smutku. Szkoda, że się nie udało, ale czy na pewno? Co sądzicie?