mastering brands

Tak pracujemy

Prowadzimy studio kreatywne z dużym doświadczeniem, napędzanym świeżą energią młodych projektantów. Wpadnij na kawę i opowiedz czego potrzebujesz. Rozmawiamy o skomplikowanych sprawach prostym językiem.

Szukamy wspólnego punktu

Projektowanie to nasza działka, jednak musimy dobrze zrozumieć Twoje potrzeby. Dlatego razem analizujemy główne aspekty projektu i konfrontujemy z celami biznesowymi. Udana komunikacja pozwala wyobraźni trafić w punkt, bez straty czasu i energii.

Decydujemy razem

Słuchamy Twoich uwag i sugestii. Wymiana myśli sprzyja pracy kreatywnej. Doradzamy i omawiamy wątpliwości. Tworzymy Twój wizerunek i to Ty musisz czuć się z nim perfekcyjnie. Twoja satysfakcja jest najważniejsza na każdym etapie projektu.

Branding, który wyróżnia

Pracujemy z markami na kilku płaszczyznach.

  • Branding

    Kreujemy Twoją markę od podstaw.

  • Rebranding

    Odświeżamy lub zmieniamy Twój wizerunek.

  • Corporate Design

    Zarządzamy kompleksowo całą Twoją komunikacją wizualną.

Jakość techniczną i terminowość naszych usług uznajemy za równie ważne jak szlachetny design.

Współpracujemy z zaufanymi programistami, poligrafami i copywriterami.

Page 1 Created with Sketch.

Logo

Page 1 Created with Sketch.

Logo

Co to znaczy „dobre logo”?

Oryginalne, czyli wyróżniające na tle konkurencji, wzbudzające zaufanie nowoczesną bezbłędną formą, inteligentnie symbolizujące charakter marki, rozpoznawalne i zapadające w pamięć, łatwe do skalowania i reprodukowania.

Dlaczego Twoja marka musi mieć takie logo?

Logo stanowi oś całej identyfikacji, jest Twoją rynkową wizytówką. I tylko wyróżniająca forma pozwoli Ci przebić się w morzu informacji.

Wiemy jak

Jeśli chcesz zwiększyć swoją przewagę przez lepszą identyfikację marki (branding), skontaktuj się z nami. Porozmawiamy, doradzimy, zaprojektujemy.

Zobacz znaki sukcesu

Page 1 Created with Sketch.

Web design

Page 1 Created with Sketch.

Web design

Okno na świat

W obecnych czasach żadna marka, firma, organizacja czy idea nie może istnieć w świecie bez cyfrowej reprezentacji.

Stworzymy dla Ciebie rozwiązania wizualne, oparte o sprawdzone technologie np. Wordpress.

Przeprowadzimy Cię przez cały proces projektowy.

Począwszy od opracowania architektury informacji i copywritingu, poprzez wybór kierunku formy graficznej i jej rozwinięcie, aż po profesjonalne wdrożenie w kooperacji z zespołem programistów.

Jeżeli potrzebujesz:

landing page’u, strony firmowej, serwisu korporacyjnego, e-sklepu, cyfrowych raportów dla spółek giełdowych, aplikacji na urządzenia mobilne…

Trafiłeś idealnie, spójrz

Page 1 Created with Sketch.

Infografiki

Page 1 Created with Sketch.

Infografiki

Najszybciej przyswajamy obrazy.

Zilustrowanie informacji rozjaśnia przekaz i przyspiesza jej zrozumienie. Infografika to symboliczne przedstawienie skomplikowanych bądź nużących danych w sposób przykuwający uwagę i włączający intuicyjne rozumienie.

Kiedy jest potrzebna?

Zawsze przypadku nadmiaru lub monotonii treści danych. Ilustrujemy nią artykuły, ale stosujemy też jako niezależną informację np. w serwisach społecznościowych.

Efektywna wymaga doświadczenia i wyobraźni,

klarownego ustawienia hierarchii ważności przekazu,
maksymalnej minimalizacji formy, przejrzystości, celności słów kluczowych, wyczucia emocjonalnego znaczenia barw, kompatybilnej typografii.

Zobacz, jak to robimy

Page 1 Created with Sketch.

Materiały promocyjne

Page 1 Created with Sketch.

Materiały promocyjne

Stare jak pieniądze.

W starożytności funkcję materiałów promocyjnych pełniły szyldy zajazdów i karczm oraz wielkie napisy i grafiki na ścianach budynków, także mieszkalnych.

Dobre znaczy efektywne.

Potocznie chodzi o materiały graficzne i teksty popularyzujące firmę, markę, produkt lub usługę zgodnie z duchem promocji. Ich zadaniem jest skłonić bezpośrednio maksymalną liczbę odbiorców, by skorzystali z oferty. Nasi graficy tak mają, że trafiają. Z nieskromnym udziałem copywritingu.

Tworzymy od a do zet

…w formie drukowanej i elektronicznej: ulotki, broszury, prezentacje, opisy produktów, bannery i wszelkie materiały POS, czyli promocji w miejscu sprzedaży.

Do centrum kuszenia

Page 1 Created with Sketch.

Opakowania

Page 1 Created with Sketch.

Opakowania

Jak cię widzą, tak cię kupują.

Opakowanie jest częścią kampanii. To jeden z podstawowych sposobów oddziaływania na rynek – stanowi końcowy etap promocji.
Jego wygląd decyduje o wyborze danej marki przez klienta częściej niż myślimy.

Zaczepia i kusi.

Opakowanie ma wywołać pragnienie posiadania określonego przedmiotu i utrwalić się w umyśle odbiorcy.

Dobre opakowanie

…jest praktyczne, konkurencyjne, atrakcyjne estetycznie dla grupy celu, symbolizuje zawartość, sugeruje pierwiastek nowości, innowację.

Zobacz nasze ubranka

Page 1 Created with Sketch.

Ilustracje

Page 1 Created with Sketch.

Ilustracje

Piórkiem i węglem?

Propagandą, presją, ogniem i mieczem, walczyć można na tysiąc sposobów. Ale jeśli chcesz zawojować ludzką wyobraźnię sprawdzi się tandem silnego słowa z obrazem.

Dobra jest sztuką,

zilustrowanie to pokazanie tego, czego nie można opisać, zdolność dopowiedzenia, zaokrąglenia, wywołania nastroju i wzbudzania emocji. Tu trzeba być artystą.

„Ilustrujemy” codziennie

ducha marki, firmy, produktu, obrazujemy korzyści i w tej dziedzinie też warto wykroczyć poza sferę zwykłej komercji. Z resztą nie potrafimy inaczej. Robimy też ilustracje do publicystyki i literatury pięknej.

Tutaj ogólny zarys

Page 1 Created with Sketch.

DTP

Page 1 Created with Sketch.

DTP

Co to w ogóle znaczy?

Desktop publishing jest wszystkim co wiąże się z przygotowaniem materiału do druku. Projektowanie stron projektu, skład i łamanie, nanoszenie korekt, przygotowanie zdjęć. Idąc z duchem czasu DTP stał się również po prostu przygotowaniem materiałów do publikacji w postaci elektronicznej.

Sprawny grafik DTP powinien:

biegle posługiwać się programami Photoshop, Illustrator oraz InDesign, mieć „w małym palcu” zasady typografii, techniki drukowania, procedury kalibrowania sprzętu komputerowego, umieć ocenić profesjonalnie i precyzyjnie jakość techniczną odebranego z drukarni materiału, być drobiazgowy, solidny i szybki w działaniu.

Tylko współpraca

doświadczonego grafika DTP ze sprawdzoną drukarnią gwarantuje klientom terminowość i najwyższą jakość otrzymanych prac.

Tędy do DTP

Page 1 Created with Sketch.

Motion
design

Page 1 Created with Sketch.

Motion
design

Czym jest MOTION DESIGN…

Brzmi dumnie i próżno szukać jego polskiej definicji, a tak naprawdę to nic innego jak wrażenie ruchu, czyli ożywiona, wprawiona w ruch grafika.

Kiedy jest dobry?

Tutaj potrzeba z jednej strony wiedzy i sprawności technicznej, a z drugiej ciekawej artystycznie kreski, niebywałej pomysłowości i… poczucia humoru. Dobra animacja jest prosta, lekka, ma ciekawą symbolikę i pointę.

Nasz motion designer to artysta swojej profesji.

Tworzy niebanalne rysunki o specyficznym wymiarze – animacje z tzw. wyższej półki technicznie i artystycznie. Lubimy zabawne alegorie, które przykuwają uwagę, minimalistyczne historyjki z troskliwie dobranym dźwiękiem. Ale na Twoje życzenie możemy stworzyć coś zupełnie innego…

Włącz animacje

Szanujemy twój czas i pieniądze

Trzymamy projekt w ryzach. Kochamy ścisłe harmonogramy - pomagają sprawnie dążyć do celu. Monitorujemy podwykonawców tak, żeby nasza wizja nie uległa zniekształceniu na żadnym etapie realizacji.

Projektowaliśmy dla

  • Uniwersytet Warszawski
  • Szkoła Główna Handlowa
  • Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
  • PARP
  • ING Bank Śląski S.A.
  • Cyfrowy Polsat S.A.
  • Velux
  • Glenmark Pharmaceuticals
  • Play
  • OK System
  • Biotrem
  • Browar PERUN
  • Akzo Nobel
  • Sygma Bank Polska
  • Tiens
  • Brian Tracy International
  • Jägermeister
  • Java
  • Zieloni – Wolny Sojusz Europejski
  • Techsoup Global
  • Forum Odpowiedzialnego Biznesu
  • Dominikanie
  • Banki Żywności
  • Klon Jawor
  • Projekt: Polska