Tak pracujemy
Prowadzimy studio kreatywne z dużym doświadczeniem, napędzanym świeżą energią młodych projektantów. Wpadnij na kawę i opowiedz czego potrzebujesz. Rozmawiamy o skomplikowanych sprawach prostym językiem.
Szukamy wspólnego punktu
Projektowanie to nasza działka, jednak musimy dobrze zrozumieć Twoje potrzeby. Dlatego razem analizujemy główne aspekty projektu i konfrontujemy z celami biznesowymi. Udana komunikacja pozwala wyobraźni trafić w punkt, bez straty czasu i energii.
Decydujemy razem
Słuchamy Twoich uwag i sugestii. Wymiana myśli sprzyja pracy kreatywnej. Doradzamy i omawiamy wątpliwości. Tworzymy Twój wizerunek i to Ty musisz czuć się z nim perfekcyjnie. Twoja satysfakcja jest najważniejsza na każdym etapie projektu.
Branding, który wyróżnia
Pracujemy z markami na kilku płaszczyznach.
-
Branding
Kreujemy Twoją markę od podstaw.
-
Rebranding
Odświeżamy lub zmieniamy Twój wizerunek.
-
Corporate Design
Zarządzamy kompleksowo całą Twoją komunikacją wizualną.
Jakość techniczną i terminowość naszych usług uznajemy za równie ważne jak szlachetny design.
Współpracujemy z zaufanymi programistami, poligrafami i copywriterami.
Logo
Logo
Co to znaczy „dobre logo”?
Oryginalne, czyli wyróżniające na tle konkurencji, wzbudzające zaufanie nowoczesną bezbłędną formą, inteligentnie symbolizujące charakter marki, rozpoznawalne i zapadające w pamięć, łatwe do skalowania i reprodukowania.
Dlaczego Twoja marka musi mieć takie logo?
Logo stanowi oś całej identyfikacji, jest Twoją rynkową wizytówką. I tylko wyróżniająca forma pozwoli Ci przebić się w morzu informacji.
Wiemy jak
Jeśli chcesz zwiększyć swoją przewagę przez lepszą identyfikację marki (branding), skontaktuj się z nami. Porozmawiamy, doradzimy, zaprojektujemy.
Web design
Web design
Okno na świat
W obecnych czasach żadna marka, firma, organizacja czy idea nie może istnieć w świecie bez cyfrowej reprezentacji.
Stworzymy dla Ciebie rozwiązania wizualne, oparte o sprawdzone technologie np. Wordpress.
Przeprowadzimy Cię przez cały proces projektowy.
Począwszy od opracowania architektury informacji i copywritingu, poprzez wybór kierunku formy graficznej i jej rozwinięcie, aż po profesjonalne wdrożenie w kooperacji z zespołem programistów.
Jeżeli potrzebujesz:
landing page’u, strony firmowej, serwisu korporacyjnego, e-sklepu, cyfrowych raportów dla spółek giełdowych, aplikacji na urządzenia mobilne…
Infografiki
Infografiki
Najszybciej przyswajamy obrazy.
Zilustrowanie informacji rozjaśnia przekaz i przyspiesza jej zrozumienie. Infografika to symboliczne przedstawienie skomplikowanych bądź nużących danych w sposób przykuwający uwagę i włączający intuicyjne rozumienie.
Kiedy jest potrzebna?
Zawsze przypadku nadmiaru lub monotonii treści danych. Ilustrujemy nią artykuły, ale stosujemy też jako niezależną informację np. w serwisach społecznościowych.
Efektywna wymaga doświadczenia i wyobraźni,
klarownego ustawienia hierarchii ważności przekazu,
maksymalnej minimalizacji formy, przejrzystości, celności słów kluczowych, wyczucia emocjonalnego znaczenia barw, kompatybilnej typografii.
Materiały promocyjne
Materiały promocyjne
Stare jak pieniądze.
W starożytności funkcję materiałów promocyjnych pełniły szyldy zajazdów i karczm oraz wielkie napisy i grafiki na ścianach budynków, także mieszkalnych.
Dobre znaczy efektywne.
Potocznie chodzi o materiały graficzne i teksty popularyzujące firmę, markę, produkt lub usługę zgodnie z duchem promocji. Ich zadaniem jest skłonić bezpośrednio maksymalną liczbę odbiorców, by skorzystali z oferty. Nasi graficy tak mają, że trafiają. Z nieskromnym udziałem copywritingu.
Tworzymy od a do zet
…w formie drukowanej i elektronicznej: ulotki, broszury, prezentacje, opisy produktów, bannery i wszelkie materiały POS, czyli promocji w miejscu sprzedaży.
Opakowania
Opakowania
Jak cię widzą, tak cię kupują.
Opakowanie jest częścią kampanii. To jeden z podstawowych sposobów oddziaływania na rynek – stanowi końcowy etap promocji.
Jego wygląd decyduje o wyborze danej marki przez klienta częściej niż myślimy.
Zaczepia i kusi.
Opakowanie ma wywołać pragnienie posiadania określonego przedmiotu i utrwalić się w umyśle odbiorcy.
Dobre opakowanie
…jest praktyczne, konkurencyjne, atrakcyjne estetycznie dla grupy celu, symbolizuje zawartość, sugeruje pierwiastek nowości, innowację.
Ilustracje
Ilustracje
Piórkiem i węglem?
Propagandą, presją, ogniem i mieczem, walczyć można na tysiąc sposobów. Ale jeśli chcesz zawojować ludzką wyobraźnię sprawdzi się tandem silnego słowa z obrazem.
Dobra jest sztuką,
zilustrowanie to pokazanie tego, czego nie można opisać, zdolność dopowiedzenia, zaokrąglenia, wywołania nastroju i wzbudzania emocji. Tu trzeba być artystą.
„Ilustrujemy” codziennie
ducha marki, firmy, produktu, obrazujemy korzyści i w tej dziedzinie też warto wykroczyć poza sferę zwykłej komercji. Z resztą nie potrafimy inaczej. Robimy też ilustracje do publicystyki i literatury pięknej.
DTP
DTP
Co to w ogóle znaczy?
Desktop publishing jest wszystkim co wiąże się z przygotowaniem materiału do druku. Projektowanie stron projektu, skład i łamanie, nanoszenie korekt, przygotowanie zdjęć. Idąc z duchem czasu DTP stał się również po prostu przygotowaniem materiałów do publikacji w postaci elektronicznej.
Sprawny grafik DTP powinien:
biegle posługiwać się programami Photoshop, Illustrator oraz InDesign, mieć „w małym palcu” zasady typografii, techniki drukowania, procedury kalibrowania sprzętu komputerowego, umieć ocenić profesjonalnie i precyzyjnie jakość techniczną odebranego z drukarni materiału, być drobiazgowy, solidny i szybki w działaniu.
Tylko współpraca
doświadczonego grafika DTP ze sprawdzoną drukarnią gwarantuje klientom terminowość i najwyższą jakość otrzymanych prac.
Motion
design
Motion
design
Czym jest MOTION DESIGN…
Brzmi dumnie i próżno szukać jego polskiej definicji, a tak naprawdę to nic innego jak wrażenie ruchu, czyli ożywiona, wprawiona w ruch grafika.
Kiedy jest dobry?
Tutaj potrzeba z jednej strony wiedzy i sprawności technicznej, a z drugiej ciekawej artystycznie kreski, niebywałej pomysłowości i… poczucia humoru. Dobra animacja jest prosta, lekka, ma ciekawą symbolikę i pointę.
Nasz motion designer to artysta swojej profesji.
Tworzy niebanalne rysunki o specyficznym wymiarze – animacje z tzw. wyższej półki technicznie i artystycznie. Lubimy zabawne alegorie, które przykuwają uwagę, minimalistyczne historyjki z troskliwie dobranym dźwiękiem. Ale na Twoje życzenie możemy stworzyć coś zupełnie innego…
Szanujemy twój czas i pieniądze
Trzymamy projekt w ryzach. Kochamy ścisłe harmonogramy - pomagają sprawnie dążyć do celu. Monitorujemy podwykonawców tak, żeby nasza wizja nie uległa zniekształceniu na żadnym etapie realizacji.
Projektowaliśmy dla
- Uniwersytet Warszawski
- Szkoła Główna Handlowa
- Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
- PARP
- ING Bank Śląski S.A.
- Cyfrowy Polsat S.A.
- Velux
- Glenmark Pharmaceuticals
- Play
- OK System
- Biotrem
- Browar PERUN
- Akzo Nobel
- Sygma Bank Polska
- Tiens
- Brian Tracy International
- Jägermeister
- Java
- Zieloni – Wolny Sojusz Europejski
- Techsoup Global
- Forum Odpowiedzialnego Biznesu
- Dominikanie
- Banki Żywności
- Klon Jawor
- Projekt: Polska