mastering brands

CZAS NA REMONT GENERALNY

Szkoła językowa, której nazwa brzmi „Szybki Angielski” winna wyprzedzać trendy, więc poproszono nas o unowocześnienie wizerunku. Przyznać trzeba, że zdecydowanie już tego wymagał. A że temat atrakcyjny jak rzadko, czekała nas prawdziwa frajda!

Metoda Colina Rose budzi i przywraca do życia wrodzone zdolności językowe. Dzięki temu nauka języka wciąga zamiast nużyć, a efekty przychodzą szybko i naturalnie.

PĘD, SKRÓT, AKCELERACJA

Jako punkt wyjścia przyjęliśmy szybkość – bo to cecha zdecydowanie wyróżniająca szkołę – a więc „drogę na skróty”, uproszczenie. Idąc tym tropem stworzyliśmy logo składające się ze skrótu EN. Litera E aż prosiła się o wydobycie kształtu serca, N z pędu zgubiło detal, na szczęście kropka wyhamowała towarzystwo.

Geparda wybraliśmy na brand hero marki i jako najszybsze zwierzę, godnie reprezentuje jej główny przekaz.

RENOWACJA OD A do Z

Na warsztat poszły wszystkie materiały potrzebne do funkcjonowania i promocji szkoły: od najważniejszej platformy e-learningowej, przez ulotki, okładki serii podręczników z ilustracjami z galerią bohaterów, po auta firmowe i reklamy outdoorowe.

2014 r.