Polskie Badania Internetu
W KRĘGU BADAŃ
Tu kompleksowy rebranding marki wymagał od nas dogłębnej analizy i zrozumienia specyfiki zupełnie nowej branży. Polskie Badania Internetu to instytucja z ugruntowaną pozycją na rynku. Zadanie było ambitne.
Postawiliśmy na nowoczesny, minimalistyczny symbol, nawiązujący zarówno do inicjałów marki jak i graficznego zapisu danych w postaci wykresów kołowych. Dodatkowo biorąc pod uwagę, że koło jako symbol formy doskonałej oddaje ideę wszechobecnej a prostej komunikacji internetowej – trafiliśmy w środek tarczy.
GRA-FIKA
Na bazie znaku i w nawiązaniu do niego zaprojektowane zostały na nowo wszystkie materiały firmowe, a także strona internetowa.
Intensywna ciepła kolorystyka w połączeniu z formą nawiązuje do gier i układanek, co paradoksalnie ma swoje uzasadnienie w tej poważnej skądinąd branży. Czy rozpoznajecie w kompozycji loga skrót nazwy firmy?