SimFabric
Fabryka symulacji
Rebranding młodej, prężnej firmy – wydawcy, producenta, studia portującego gry komputerowe, tworzącej symulatory i gry na komputery PC, urządzenia mobilne (iOS, Android) i gogle VR.
Znak jest kompilacją inicjałów wpisanych w kształt sześcianu. Dzięki temu uzyskaliśmy przestrzenny, masywny i stabilny znak nawiązujący do wielowymiarowości działań firmy.
Nowy sygnet jest zagięciem czasoprzestrzeni, przejściem do innego wymiaru. Składa się z modułów, z których można kreować dowolne światy 3D.
Energia i kreatywność
Połączenie kolorów pomarańczowego z dopełniającym fioletem było celowym zabiegiem. Pomarańcz jako optymizm i energia pochodzi ze „starej” identyfikacji. Dodaliśmy do tego odważny fiolet – kolor mistrzostwa, artyzmu, kreatywności, ale i prestiżu oraz autorytetu.
Zaprojektowane
Stworzyliśmy nowe logo opisane w Księdze Znaku, Key Visual marki oraz wizerunkową stronę internetową od warsztatów UX z klientem, przez interaktywną makietę i użyteczny design.