Gawlas i Partnerzy
Nieszablonowo
Piękny rebranding dla prawników, którzy w podatkach i w prawie wykraczają poza utarte schematy, podążają za nieustającymi zmianami i indywidualnie podchodzą do klienta.
Logotyp powstał na bazie kroju pisma Imperial URW i został poddany dekonstrukcji, by stworzyć unikalną formę znaku. Funkcję łącznika pełni ukośna linia w akcentowym czerwonym kolorze. W słowie „Partnerzy” pojawia się charakterystyczna, pochylona litera „n”, wykorzystywana jako wyróżnik w komunikacji claimu „Myślimy nieszablonowo”.
Pod kątem identyfikacji
Na potrzeby kancelarii stworzyliśmy komplet materiałów identyfikacji wizualnej.
Zaprojektowaliśmy: logotyp, sygnet do sociali, Key Visual obejmujący zalecenia dotyczące sesji zdjęciowej zespołu, prezentację ofertową, papier firmowy, wizytówki, oprawę graficzną na Linkedin ze wzorami postów, stronę internetową.