Nowa Faktoria
Faktoria jest pionierem w dziedzinie fin-techu bankowego, będącą częścią Grupy Nest Bank. Firma postanowiła zrewolucjonizować swój wizerunek. Na podstawie otrzymanego loga, podjęliśmy wyzwanie stworzenia nowego Key Visuala, który odzwierciedla jej silną obecność w świecie faktoringu.
Key Visual marki Faktoria jest wyrazem nowoczesności, dynamiki i pewności siebie, które są charakterystyczne dla branży fin-tech. Pracując nad tym projektem, wykorzystaliśmy wyraziste kolory i wyraźną geometrię, aby stworzyć odważny wizerunek marki.
Fakty po faktach
Nasza praca obejmowała opracowanie kompleksowej identyfikacji wizualnej na bazie otrzymanego logo, w tym wzory materiałów do komunikacji tradycyjnej i cyfrowej. Stworzyliśmy wizytówki, papier firmowy, koperty, ulotki, stopki mailowe, prezentacje oraz oprawę i wzory postów na media społecznościowe.
Naszym głównym osiągnięciem jest efekt wielomiesięcznej pracy nad rozbudowanym serwisem internetowym, który zawiera ogromną bazę wiedzy. Projekt ten umożliwia rozwijanie strony o kolejne moduły w przyszłości. Dzięki temu Faktoria może nadążać za zmieniającymi się potrzebami rynku finansowego.