mastering brands

Repozytorium OPEN

Zbiór wiedzy

Logo repozytorium zostało stworzone z akronimu nazwy Repozytorium OPEN. “OPEN” jest zbiorem liter pomiędzy którymi przepływa swobodnie informacja. “OPEN” fluktuuje. Swoją formą sugeruje elastyczność i zmienność. “OPEN” jest otwarte na nowe technologie i pokłady wiedzy.

Falujące elementy liter symbolicznie odnoszą się do przewodów światłowodowych, podkreślając koncepcję dostępności i dzielenia się wiedzą. Projekt sygnetu, będący zbiorem liter, jest metaforą zbioru danych i informacji.

Publikujemy

Na potrzeby platformy, stworzyliśmy logo, księgę znaku, key visual w którym zaprojektowaliśmy spójny kierunek dla materiałów programu, min. komunikację w social mediach oraz prezentację.

Zwieńczeniem i głównym celem projektu jest platforma na której znajduje się baza wiedzy. Miało być ultra syntetycznie, oszczędnie, klarownie, prosto. Minimalizm w UI, maksymalna ilość merytorycznej zawartości.

2023 r.

open.icm.edu.pl